Ronalds ideeën

Welkom op mijn blog vol wetenschap, sport, kunst, cultuur, natuur en politiek. Stof die stemt tot nadenken en reflectie.

maandag 10 oktober 2011

Wandeling langs de Kromme Rijn

Zaterdag 8 oktober maakte ik een wandeling langs de Kromme Rijn vanaf het centrum van Utrecht tot aan het landgoed Oud-Amelisweerd. Het was de bedoeling verder te gaan, maar hevige stortbuien wierpen mij zo vol water (vooral in mijn schoenen) dat mij de lust tot verder lopen wat verging. Gelukkig vond ik een schuilplaats in het gezellige café bij de Stayokay (een prettig alternatief voor hen die de drukte van het bekende theehuis te veel vinden). Het is een wandeling die ik vaker maak, want het is prettig toeven op het smalle wandelpaadje langs de Kromme Rijn. Aan het ontbrekende gebladerte kun je wel zien dat de foto niet afgelopen zaterdag is gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten