Ronalds ideeën

Welkom op mijn blog vol wetenschap, sport, kunst, cultuur, natuur en politiek. Stof die stemt tot nadenken en reflectie.

vrijdag 24 februari 2012

Irritante gewoonte radio1 journaal

Ik ga het hier hebben over een irritante gewoonte van het Radio 1 journaal. Maar eerst iets over het weer. Het is namelijk voelbaar bijna lente. De lucht voelt zacht en de zon heeft al kracht. Is het straks weer fijn terrasjesweer. Het radio1 journaal heeft een irritante gewoonte. Daarover straks. Nu eerst iets over politiek: ik heb nog geen keuze kunnen maken uit de kandidaten voor de opvolging van Cohen. Ik twijfel nog tussen Samsom en Plasterk. Ik hoop beiden op de voet te volgen. Er is een irritante gewoonte bij het radio1 journaal. Daarover straks, maar nu eerst: (...) irritant hè?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten